Paddlar, Rebel och Avannaq.

Eftersäsongserbjudande!

Några Rebelpaddlar kvar! Nu till reducerat pris. 1500:- inkl.moms. Har standard och slim.
http://www.rebelkayaks.com/product_category/paddles/

Visa mer

This is our ‘light and gentle’ greenland paddle for those who look for a paddle with a soft transition between loom and blade. Slim Stick will help you find smooth transitions (…)
REBELKAYAKS.COM
2 svar

  1. Trevligt att se att du är i etern igen. Är det bra med dig Göran? ***** * Med vänlig hälsning Ulf (Motionskajak.blogspot.se)* *****

    • Hej Ulf! Kul att höra av dig. Jag har varit mest aktiv på min FB sida. Men fick för mig att sätta in en en liten blänkare om detta bygge. Det är en Baltic(i princip en Lisa) Som jag har smalnat ner lite så den motsvarar en Anita. Har sedan kortat ner den till 4,50. Tror att det kan bli en trevlig kajak.Annars är det bra, jag har lite projekt hela tiden för att förgylla tiden. Så länge man får vara frisk så är det till att gno på.
      Hur är det själv?

      Göran

Kommentera

