Kantlist på sittbrunnssargen.

På båt mässan i Göteborg träffade jag representant och ägare till Marstrandkajak som tillverkar Caribou. Han sätter på en egendesignad list på sittbrunnskanten på sina kajaker som jag blev inspirerad av. Naturligtvis måste jag testa.

Fick ett par tre meter hemskickat som jag sedan applicerade på min kajak. Den lite vassa kanten försvann och det blev en mjuk och härlig kant. Det blev riktigt bra, enligt utsago så tätar neoprenkapellet otroligt bra. Den gick lätt att montera också. En halvtimmes arbete så var det klart.

2014-03-09 10.18.28

Kommentera

