Grå starr!

Godmorgon alla glada människor!
Måste berätta att jag var och opererade mitt ena öga igår. Det hade bl.a. konstaterats Grå Starr. Fick en återbudstid klockan 07.30 och fick åka till Växjö för operation, gick ut därifrån 09.15. Tack personal på ögonoperation! Gick ut därifrån med en ny lins på höger öga. Det droppade och rann ifrån ögat, hade ett lass med grus som irriterade. Hem och ta ett par Alvedon och sova en timme.
Vaknade idag och har bättre syn utan glasögon än med! Tänk vad jag skall se när jag är ute och paddlar!
Otroligt vilken sjukvård vi har i detta land. Fantastisk organisation och effektivitet! Tack ögonavdelningen på Växjö lasarett.
Jag har bara positivt att säga om svensk sjukvård! Otroliga människor!
Nu finns det hopp om att få fortsätta att köra buss något år till! Peppar peppar ta i trä…………….

2 svar

  1. Grattis Göran! Att se bra på sjön är guld värt 🙂

    • Hej Anette! Tack, jag förvånad av resultatet. Har även lite på det andra ögat, får diskutera det nästa vecka vi återbesöket!

      Ha det bra! Vi hörs!
      Göran

Kommentera

